Saturday, October 29, 2011

Bisikan Nurani :)

Assalamualaikum :)

Lagu ni ditujukan khas buat suamiku yang jauh di mata..

Bisikan Nurani

Lautan kematian ombak
Tenang pantai tiada terusik
Begitulah tasik hatiku
Sejak kehadiranmu


Betapa aku hargai
Anugerah syurga di dunia
Doa kudus aku panjatkan
Semoga dirahmati..


Telah pun ku syukuri
Di dalam hidup ini
Cinta suci kurniaan Ilahi
Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati


Kau permata
Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku


Bukan aku memuji
Apalagi memuja
Salahkahku kagumi...perhiasan duniawi



Bisikan nuraniku
Engkaulah pilihanku
Akanku pertahankan
Amanah suci ini..

kalau nak dengar lagu ni, boleh klik SINI :)

p/s : i just miss him so muchh...tak sabar nak balik. 6 days to go. menghitung hari 1 penyeksaan tahu ??! betapa melonjak2 hati ni nak balik. heee semoga Allah selamatkan perjalananku pergi dan pulang ke malaysia. eh salah. semenanjung! haha *bajet oversea letewwwww :p suami mira dah warning awai2. syg jgn nangis nnt masa dekat airport, buat malu je. haha bnyk lagi masa nak nangis, dekat rumah nnt boleh nangis. hahahha cesss. nampak sgt mira memang cengeng ;p okayfine. tak nangis2. mira kan kuat. haha *bajet. sekali banjir Airport Senai tu. haha mira dah nak midsem. doakan ea :) salam ukhuwah buat semua! ;D 


 Assalamualaikum.
..