Saturday, May 5, 2012

Bila rindu.

Photobucket


 Assalamualaikum :) 



5 Mei 2012, Sabtu bersamaan 13 JamadilAkhir 1433 H.

Universiti Malaysia Sarawak.

"Walaupun kita jauh, tapi kita tetap pandang bulan yang sama".

Nur rindu awak sayang :'( Bila tengok bulan, selalu teringat dekat orang yang jauh nun di sana. Lebih2 lagi bulan penuh..Terbayang ada muka si dia dekat bulan tu :') Allah. Tak kuat rasa T_T  2 bulan lagi baru dapat bersua muka. Semoga aku kuat, semoga kami kuat. Kami yakin akan hikmah perpisahan ini ya Allah :') 

"Nur yakin Allah sentiasa jaga awak untuk nur :')"


p/s: i'm homesick + husbandsick. seriously nak balik :'( ya Allah. Beri aku kekuatan..


 Assalamualaikum.

 Entry ditaip oleh : Puan Nur Amirah binti Hasane :)

14 comments:

  1. kesiannya....sabar ya mira? Allah kan sayang mira lebih...hehehe

    ReplyDelete
  2. semoga perkahwinan kak mira sentiasa diredhai Allah S.W.T. :)

    ReplyDelete
  3. ya Allah sweetnya bila rindu secara halal ni . insyAllah mira , mira akan kuat utk semua ni :)

    ReplyDelete
  4. banyakkan bersabar ye dik... Allah pasti melindungi anda berdua dan kita semua.. :) teringat zaman-zaman rindu akak.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. Mira tabahkan hati, kuatkan fizikal n mental, awak mseti kuat! korang disatukan lepas tu dipisahkan jarak mesti ada hikmahnya! be strong dear!

    ReplyDelete
  6. adik sayang, sabar ya.. Allah tahu apa yg ada dalam hati adik.. berjauhan dengan suami mmg perit.. ya akak tak pernah rasa, tp akak faham.. be strong adik myra ;')

    ReplyDelete
  7. like so happy bile kite dpat rindukan orang yang halal. tak pasal-pasal dah dapat pahala kan? :)

    ReplyDelete
  8. husbandsick? sabar2...2 bulan lagi :)
    btw, kawan2..nk menang rm200? jom join http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/05/contest-rm-200-bersama-wwwcareeron9com.html

    ReplyDelete
  9. Perteguhkan imanmu dgn kykinan ... sabar yer adik..

    ReplyDelete
  10. skype la slalu , call la slalu , ym la slalu . dan berdoa slalu . skrg kn dh maju . rindu je , on skype je dh blh tgk muka husband . :) seronoknya bila dh jd yg halal . bercinta pun dpt pahala . :)

    ReplyDelete

..